GARANCIÁLIS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Ügyintézés
A Nagykereskedés által értékesített termékek jótállási/garanciális ügyintézését és a szállítási sérülések kezelését, jelen feltételek és a mindenkori érvényes Általános Szerződési Feltételek 6. pontja szabályozza.
A Nagykereskedés az értékesített termékekre vonatkozólag, általánosan a gyártó által megadott jótállási idő, illetve esetenként a forgalmazó által vállalt garanciális időszak erejéig, a hatályos jogszabályoknak és az egyedileg vállalt - Viszonteladói Keretszerződésben foglalt - irányelveknek megfelelően kíván eleget tenni.
A Nagykereskedés kijelenti, hogy az általa értékesített termékek partnereik számára, új és bontatlan állapotban kerültek átadásra, illetve a termék használatba vétele vagy azután jelentkezett, esetlegesen előforduló meghibásodásról előzetes információja nem volt, illetve minden esetben jogszerűen és jóhiszeműen járt el.
A Nagykereskedés az értékesített termékek azon körére vonatkozólag, amelyek rendelkeznek hivatalos magyarországi szerviz képviselettel vagy szervizhálózattal, garanciális ügyintézést nem folytat. Ezen gyártók termékeivel az arra kirendelt szakszerviz végez garanciális ügyintézést.
Visszaküldés
Azon meghibásodott vagy rendeltetésének megfelelően nem használható termékeknél, melyek nem rendelkeznek hazai szerviztámogatással, a Nagykereskedés végzi a jótállási ügyintézést.
Garanciális igényeket a weboldalunkon bejelentkezve a Garanica fül alatt lehetséges lejelenteni. 2022. Június. 1. után csak online lejelentett garanciát tudunk átvenni, ezért garancia igény lejelentése nélkül leadott termékeket azonnal visszaküldjük. Garanciában korábban kicserélt terméket kizárólag email formájában lehet lejelenteni a garancia@xterminator.hu címen. Az elküldött RMA igényben kérjük feltétlenül tüntessék fel az alábbi adatokat: gyáriszám, hibaleírás. Amennyiben szállítási sérült vagy DOA ügyintézésről van szó, kérjük csatolják az átvételkor készült jegyzőkönyvet és/vagy a sérülést dokumentáló fotókat (csomagolásról és a terméket ért sérülésről).
Az RMA ügyintézésre lejelentett termékek visszajuttatása, illetve az azzal járó költségek partnereinket terhelik. A termékeket az alábbi címre lehet visszaküldeni:
X-Terminator Kft./Garancia - 1136 Budapest, Frangepán utca 12-14.
Az RMA ügyintézésre visszaküldött termékekben, a szállítás alatt keletkező károkért a nagykereskedés semmilyen felelősséget nem vállal. A visszaküldött termék(ek) szállítási sérülést kizáró, szakszerű becsomagolása partnereink feladata.
Előzetes egyeztetés alapján amennyiben az megoldható, a lejelentett termékek oda-vissza szállítását a Nagykereskedés végzi.
Átvétel
Garanciális ügyintézésre terméket leadni személyesen telephelyünkön lehet, illetve áruszállító kollégánk is felveszi önöknél amennyiben rendelést viszünk ki vagy árut veszünk át önöktől.
FONTOS - "Nem vizsgált átvétel" van érvényben átvételkor, azaz a termék fizikai sérüléseit ezzel a garancia valós meglétét az átvételt követő 72 órán belül vizsgájuk illetve állapítjuk meg annak jogosságát. Erről emailen keresztül is kapnak értesítést melyben szerepel a "Nem vizsgált átvétel".
Hibaleírás
Általános meghibásodás esetén a hibaleírás legyen tömör és lényegre törő, pl.: "Nem kapcsol be." "Nem indul el." "Nem ad képet." "Nem detektálható." Amennyiben rendelkezésre áll további információ a hiba jellegéről, amely segítheti vagy gyorsíthatja tesztelés folyamatát, kérjük azt az információt is tüntessék fel, pl.: "az alaplap IGP-n nem ad képet XY processzorral", "a vga 3D terhelés alatt, 10 perc alatt csíkoz" stb.
Kérjük kerüljék az alábbi hibaleírások megadását, pl.: "Nem működik" "Nem jó" "Nem megy" stb. mivel ezen felsorolt jelenségek, nem adnak semmilyen konkrét támpontot a rendeltetésszerű használatot vagy működést akadályozó hibáról.
Tartozékok
RMA ügyintézésre leadott azon termékeknél, amelyek rendelkeznek a használathoz elengedhetetlenül szükséges tartozékkal, kérjük mellékeljék az eredeti tartozékokat, pl.: processzor foglalatvédők (INTEL), alaplapi hátlapok és WiFi antennák, M.2-es csavarok, hűtő felfogató keretek (AMD), moduláris tápok esetén tápkábelek, processzor hűtők esetén az összes tartozék (felfogatók/csavarok), egyéb termékeknél kábelek vagy tápellátási tartozékok stb. Ezek hiányában nem, vagy csak feltételesen tudunk ügyintézést kezdeményezni.
Tesztelés
Az RMA ügyintézésre visszaküldött hibásnak vélt termékek tesztelését minden esetben a megadott hibaleírás alapján, vagy annak megfelelően végezzük el. Az esetenként csak több hét alatt jelentkező, vagy csak speciális eszközök megléte/használata esetén (adott környezetben) előforduló hibát nem tudjuk tesztelni. Ezen esetekben minden alkalommal a gyártói fő paramétereknek megfelelően ellenőrizzük a termék működését. Amennyiben a bejelentett hibát szervizünk nem tapasztalja a bevizsgálás során, úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori szervizdíjat számítsa fel. Amennyiben az átvett termék a bevizsgálás során hibátlannak bizonyul, úgy alkatrészenként 3000 forint + ÁFA bevizsgálási díjat számlázunk.
Fizikailag sérült termékekkel garanciális ügyintézést nem tudunk kezdeményezni.
Rendezés
Az RMA ügyintézés lezárásakor e-mailben történő értesítést küldünk a megadott kapcsolattartási címre. A már kirendezett termék az értesítés időpontjától, telephelyünkön nyitvatartási időn belül átvehető, vagy előzetes egyeztetést követően (Express One futárszolgálattal) ingyenesen feladjuk, illetve esetenként kiszállítását saját autóval végezzük. A 30 napon túl át nem vett termékekért napi 400+ ÁFA tárolási díjat számítunk fel. Amennyibe egy RMA során jóváíró számlát állítunk ki azok 30 napos fizetési határidővel lesznek keltezve.
---
Utolsó módosítás dátuma: 2022. November 16. © X-Terminator Kft.